تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

چیدمان آشپزخانه با فنگ شویی 

چیدمان آشپزخانه با فنگ شویی  این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. می‌دانیم که آشپزخانه یکی از مهم‌ترین یا بهتره بگوییم مهم‌ترین بخش خانه است. از قدیم الایام از آشپزخانه به عنوان قلب خانه یاد می‌شود. از این رو باید در طراحی و چیدمان آشپزخانه دقت بسیار زیادی داشت.

چیدمان آشپزخانه با فنگ شویی 

رویداد۲۴ نازنین احمدی: امروزه ایده‌های بسیار جالب و زیبایی برای چیدمان آشپزخانه طراحی شده است. امروزه می‌توان چیدمان را با فنگ شویی طراحی کرد که زیبایی بسیار زیادی به آشپزخانه می‌دهد. زمانی که آشپزخانه زیبا شود خانه نیز زیبا می‌شود؛ اگر به دنبال ایده مناسب برای طراحی آشپزخانه هستید، بهتر است با ما همراه باشید.

فنگ شویی چیست؟

این روزها صحبت‌های زیادی درباره فنگ شویی می‌شود. بسیاری از افراد بر این باور هستند که فنگ شویی تاثیرات زیادی نه تنها بر روی فضای خانه دارد، بلکه بر روحیه افراد نیز تاثیرات بسیار زیادی دارد. امروزه فنگ‌شویی یک علم است و متخصصان بسیار زیادی درباره این موضوع تحقیق‌های بسیار زیادی کرده‌اند و متوجه شده‌اند که فنگ‌شویی می‌تواند انرژی‌های مثبت را به یک فضا  یا یکسری افراد بدهد که کمک کند، زندگی بهتری داشته باشند. شاید عدم زندگی زیبا در برخی از خانواده‌ها عدم رعایت این علم باشد. در جهان طبعیت انرژی‌های مثبتی بسیار زیادی وجود دارد که برای دریافت این انرژی‌ها باید یک سری اصول را انجام داد تا به بهترین شکل این انرژی‌های مثبت را دریافت کرد.


بیشتر بخوانید : راه‌های تمیزکردن آشپزخانه


حال بهتر است که ابتدا بدانیم فنگ‌شویی چیست؟ این سوالی است که ممکن است ذهن افراد بسیار زیادی را درگیر خود کرده باشد. در ادامه این مقاله ما  فنگ‌شویی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و متوجه می‌شویم که آیا واقعا بر روی روحیه انسان تاثیرات مثبتی دارد یا خیر  با ما همراه باشید.

چیدمان آشپزخانه با فنگ شویی 

در طبیعت دو نوع انرژی به شکل‌های مختلفی وجود دارند. برخی از این انرژیی‌ها قابل مشاهده  هستند و به طور مستقیم تاثیرات آن را می‌تواند مشاهده کرد، اما نوعی دیگر از انرژی وجود دارد که اصلا قابل مشاهده نیست و باید با توجه به فرایندهایی به وجود آیند و این انرژی‌ها پس از گذشت زمانی تاثیر بسیار مثبتی بر روی فضای خانه و همچنین سلامت افراد می گذارد. همانطور که می‌دانید سلامت روان، مهم‌ترین بخش یک انسان است.

در واقع زمانی که شما در منزل خود تغییراتی در چیدمان و دکوراسیون خانه انجام می‌دهید. پس از  مدتی متوجه می‌شوید که انرژی مثبت و شادابی خاصی را دریافت کردید در واقع همه چیز برای شما جدید و جذاب می‌شود. به این کار فنگ شویی گفته می‌شود که می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی روحیه افراد داشته باشد.

اما فنگ‌شویی باید بر اساس قاعده و قانونی انجام شود. زمانی  که به درستی این عمل را انجام دهید، متوجه دریافت انرژی‌های مثبت خواهید شد. این تغییرات می‌تواند در هر فضای خانه اتفاق بیفتد و حتما لزومی ندارد که در یک جای به خصوص از خانه انجام دهید که البته بهتری مکان می‌تواند آشپزخانه باشد.

قوانین مهم در فنگ شویی

همانطور که گفته شد، فنگ شویی می تواند یکسری انرژی‌های مثبت را به خانه و افراد انتقال دهد که این انرژی‌ها می‌تواند به سلامت روانی افراد کمک بسیار زیادی کند اما فنگ‌شویی دارای یک سری قوانین است که باید رعایت شود به طور کلی قوانینی که شما باید در فنگ‌شویی رعایت کنید عبارت اند از:

_رعایت موارد بهداشتی

_استفاده از رنگ های مناسب

_استفاده از عناصر طبیعی

_قرار دادن قاب عکس اعضای خانواده

_قرار دادن تلویزیون در جای مناسب خانه

موارد گفته شده یک اصول کلی از فنگ شویی هستند که البته اگر بخواهیم موارد کلی را مورد بررسی قرار دهیم؛ باید آن را در یک مقاله جداگانه مورد بررسی کرد. چرا که فنگ‌شویی یک بحث بسیار مهم و پیچیده است و باید به صورت جداگانه آن را مورد بررسی قرار داد.

اگر شما قصد دارید که خانه خود را براساس فنگ‌شویی بچینید، باید این قوانین را در هر مکان بر اساس مواردی که دارد طراحی کنید تا شاهد تاثیرات بسیار مهم آن شوید. پس بهتر است در دیگر مقاله‌ها قوانین بیشتر و تخصصی‌تر اصول فنگ‌شویی را مطالعه کنید.

چیدمان آشپزخانه با فنگ شویی

همانطور که می‌دانید آشپزخانه مهم‌ترین بخش خانه یا به عبارتی دیگر قلب یک خانه است. طبیعتا اگر اصول فنگ‌شویی در آشپزخانه رعایت شود، یک تاثیر بسیار زیاد بر روی خانه و  همچنین بر روی افراد منزل دارد. برای این که یک فنگ‌شویی مناسب برای آشپزخانه داشته باشید، باید قوانین زیر را به درستی رعایت و اجرا کنید.

فنگ شویی آشپزخانه

_استفاده از نور مناسب در آشپزخانه، نور مناسب تاثیر بسیار زیادی در طراحی و زیبایی یک فضا دارد. همچنین می تواند انرژی‌های مثبت زیادی را انتقال دهد.

_استفاده از رنگ‌های روشن در آشپزخانه

_دور انداختن ظروف شکسته، سعی کنید تمام ظروف شکسته را دور اندازید؛ چرا که باعث شکسته شدن انرژی‌های مثبت می‌شود.

_قرار دادن آشپزخانه در قسمت جنوبی خانه یا شمالی خانه

_قرار دادن یک محیط در آشپزخانه به عنوان غذاخوری

_نظافت و چیدمان مرتب وسایل آشپزخانه در تمامی قسمت‌ها

_استفاده از تابلوهای زیبا که مناسب با فضای آشپزخانه باشد

همانطور که می‌دانید آشپزخانه قلب خانه است که اگر شما آن را به اصول فنگ‌شویی طراحی کنید به خوبی می‌توانید انرژی‌های مثبت را وارد خانه خود کنید و تاثیرات آن را در زندگی خود مشاهده کنید. لطفا دقت کنید که طراحی‌ها باید مناسب به این علم باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی ، چیدمان
نظرات شما
پیشخوان